Pagina's

zondag 8 januari 2012

Grootouders van der Valk

Dit is zo'n mooie foto. Hier staan mijn overgrootouders op van moeders kant: Marinus van der Valk en Christina Wesdijk. Het waren de ouders van mijn grootmoeder. En dat kleine meisje daar links met haar tasje, dat is mijn tante: Cristina Elisabeth ( Ina). 
Marinus is geboren op 21-12-1876 te Stad aan't Haringvliet 
Christina is geboren op 11-11-1877 te Stad aan't Haringvliet. 
Marinus en Christina zijn getrouwd op 13-5-1903. 
Marinus was toen 26 jaar en Christina was toen 25 jaar. 
Deze foto is na 1952 gemaakt, want in dat jaar is mijn tante geboren en ik denk dat ze op deze foto 3 of 4 jaar oud is, dus dan zou deze foto van 1955 of 1956 zijn. Dan zouden mijn overgrootouders op deze foto ongeveer 79 en 78 jaar moeten zijn. En zo te zien trouwt er hier iemand, want ze hebben een corsage op. Dus als iemand nog aanvullende info heeft hoor ik het graag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten