Pagina's

donderdag 17 februari 2011

Wie en Waar?

Ik denk dat de meest linkse op de foto Pietertje van Oostenbrugge-Meijer is, mijn grootmoeder. Maar dat weet ik niet zeker. Dan daarnaast staat volgens mij opa en opoe Meijer, de ouders van Pietertje. Het meisje helemaal rechts weet ik niet wie dat is. Dus als iemand weet wie deze personen allemaal zijn dan even een reactie geven en kan kan ik het erbij zetten. En wanneer is deze foto gemaakt? Als ik naar de foto kijk lijkt het me dat deze foto is gemaakt bij het huis waar ze woonden. Aan de Voorstraat te Stellendam.

1 opmerking:

  1. Hallo Petra,
    Deze foto is inderdaad gemaakt achter het huis aan de Voorstraat. De linkse vrouw is jouw oma, waar je naar vernoemd bent. Daarnaast opa en opoe Meijer en de rechtse is de zuster van je oma, tante (Jaan). Wanneer deze foto is gemaakt weet ik niet.
    Gr. tante Henny.

    BeantwoordenVerwijderen