Pagina's

dinsdag 5 juli 2011

Voorstraat

Dit is het huis waar de fam. van Oostenbrugge heeft gewoond. De foto dateert uit 1910. Ik weet niet wie toen de bewoners waren, maar ik kan me het huis aan de Voorstraat nog heel goed herinneren. De lange gang met aan het eind de kamers van mijn overgrootouders met hun zoon, ome Flip. En ik weet ook nog dat er bedsteden in de kamers waren en dat erin geslapen werd. En die hele grote open zolder, dat was altijd zo eng. Soms bleef ik er als kind met mijn ouders wel eens logeren en dan sliepen we op zolder. Op die zolder waren een paar slaapkamertjes getimmerd en dan sliepen wij daar en dat vond ik toch zo griezelig. En er was ook een hele grote kelder en daar stonden de weckflessen en wat men al niet meer in een kelder bewaart. Die was ook al zo donker, brrrrr.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten